CONFIDENTIALITATEA SI PROTECTIA DATELOR DUMNEAVOASTRA

  1. Introducere

In aceasta notificare privind confidentialitatea, dorim sa explicam cine suntem, ce date personale colectam despre dvs., de ce le colectam si ce facem cu acestea, intr-un mod usor de citit. Datele personale inseamna orice date ce ne permit, direct sau indirect, sa va identificam.

Acordati timp pentru a citi aceasta notificare. Daca nu sunteti de acord cu aceasta, va rugam sa nu ne furnizati datele dvs.

  1. Ce acopera aceasta notificare de confidentialitate

Aceasta notificare acopera modul in care procesam datele dvs. ori de cate ori interactionati cu noi, de exemplu, cand:
• vizitati oricare dintre site-urile noastre;
• folositi canalele noastre media sociale;
• achizitionati si utilizati produsele si serviciile noastre, sistemele si aplicatiile;
• va abonati la newsletter-urile noastre;
• ne furnizati bunurile sau serviciile, sistemele sau aplicatiile dvs.;
• contactati asistenta noastra pentru clienti;
• va alaturati proiectelor de afaceri;
• participaţi la concursurile noastre;
• participati la promotiile noastre;
• sau interactionati in alt mod cu noi
in calitate de consumator, client de afaceri, partener, (sub) furnizor, contractor sau alta persoana cu relatii de afaceri cu noi.

„Prelucrare” inseamna orice operatiune efectuata asupra datelor cu caracter personal, care include colectarea, inregistrarea, stocarea, modificarea sau actualizarea, regasirea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea prin mijloace manuale si / sau automate.

  1. Care sunt datele pe care le colectam despre dvs.?

In functie de cine sunteti (de exemplu, client, consumator, furnizor, partener de afaceri etc.) si cum interactionati cu noi (de exemplu, online, offline, telefon etc.), putem procesa date diferite despre dvs.

In aceasta notificare, acoperim toate datele personale posibile pe care le colectam de la dvs., respectiv:

Datele pe care ni le furnizati direct:

Cod numeric personal: Nume, prenume, data naşterii 
Informatii de contact:  E-mail, numar de telefon, adresa, ţara
Date Financiare: Informatii cont bancar

Date despre utilizarea produselor si / sau serviciilor pe care le colectam automat:
Pe langa informatiile pe care ni le furnizati direct (vedeti mai sus), este posibil sa colectam informatiile pe care ni le-a trimis de la computer, telefon mobil sau alt dispozitiv de acces. De exemplu, putem colecta:
 
Informatie despre dispozitiv
Modelul dispozitivului, identificatorul unic al dispozitivului, adresa MAC, adresa IP, versiunea sistemului de operare si setarile dispozitivului pe care il utilizati pentru a accesa, de ex. site-urile / aplicatiile / serviciile
 
Informatii logare
Timpul si durata utilizarii canalelor sau produselor noastre digitale

Informatii locatie
Locatia dvs. reala (derivata din adresa dvs. IP sau din alte tehnologii bazate pe locatie), care pot fi colectate cand activati produse sau functii bazate pe locatie, cum ar fi prin intermediul retelelor sociale

Informatiile din surse terte
Este posibil sa primim informatii despre dvs. din surse accesibile publicului (dupa cum este permis de lege), cum ar fi bazele de date publice, partenerii nostri de marketing sau platformele sociale media atunci cand alegeti sa va conectati la astfel de servicii.
Putem combina aceste informatii cu alte informatii pe care le primim de la dvs.

Altele
Puteti alege sa nu ne furnizati anumite tipuri de informatii, dar acest lucru va poate afecta capacitatea de a activa anumite functii ale produselor si / sau serviciilor.

In conformitate cu legea, nu vom procesa date referitoare la:
• origini rasiale sau etnice;
• opinii politice;
• religie sau convingeri;
• calitatea de membru al sindicatelor;
• trasaturi genetice;
• sanatate;
• viata sexuala;
• condamnari penale sau masuri de securitate conexe;
• date biometrice;
• date genetice.
Daca ar fi trebuit sa procesam acest tip de date, vom cere intotdeauna acordul dvs. prealabil.

  1. Cum folosim datele dvs.?

Putem procesa datele dvs. in scopuri diferite, dar numai pentru cele care au un temei juridic pentru prelucrarea datelor. Puteti gasi mai jos generalitatea acestora: 

Contractul / executarea contractelor
Facturarea si livrarea produselor si / sau serviciilor pe care le-ati achizitionat;
Livrarea produselor;
Inregistrarea in aplicatii sau pe site-uri mobile; Gestionarea contului de servicii.

Respectarea obligatiilor legale si a interesului public
Dezvaluirea datelor institutiilor guvernamentale sau autoritatilor de supraveghere, dupa cum se aplica in toate tarile in care ne desfasuram activitatea, cum ar fi obligatiile de raportare, auditurile de conformitate, deducerile fiscale, obligatiile de inregistrare si de raportare, respectarea inspectiilor guvernamentale si alte solicitari din partea guvernului sau a altor autoritati publice.

Interesele legitime
Comunicari administrative, cum ar fi confirmarile comenzilor, notificarile despre activitatile contului dvs. si alte anunturi importante;
Furnizarea de asistenta la cererea dvs. prin intermediul canalelor de comunicare, cum ar fi asistenta pentru clienti sau centrul de contact;
Securitatea si protectia intereselor / bunurilor noastre, cum ar fi implementarea si mentinerea masurilor de securitate tehnica si organizatorica, efectuarea de audituri interne si investigatii, efectuarea de evaluari pentru verificarea conflictului de interese;
Gestionarea oricaror reclamatii sau reclamatii interne.

A&A Distribution Srl va poate trimite o comunicare despre produsele, serviciile, evenimentele si promotiile noastre. Comunicarea este trimisa prin diferite canale: e-mail, telefon, SMS, post, retele sociale. Dorim sa va oferim cea mai buna experienta, prin urmare aceste comunicari pot fi adaptate preferintelor dvs. (de exemplu, posta electronica ca canal preferat de comunicare cu noi – puteti sa-l indicati singuri sau sa-l intelegem pe baza legaturilor pe care le faceti clic in afara e-mailurilor).

Atunci cand acest lucru este cerut de lege, va vom cere consimtamantul inainte de a incepe activitatile de mai sus. Pentru a va da consimtamantul, puteti bifa, de exemplu, caseta pentru acceptarea primirii de noutati si a promoţiilor sau pentru utilizarea datelor dvs. pentru analizele de tendinta ale industriei generale de comert electronic. Va oferim, de asemenea, posibilitatea de a renunta si de a va retrage consimtamantul in orice moment.

Daca va cerem sa ne furnizati datele dvs., dar ati ales sa nu faceti acest lucru, in unele cazuri nu va vom putea oferi toata functionalitatea produselor, serviciilor, sistemelor sau aplicatiilor noastre. De asemenea, este posibil sa nu putem raspunde la solicitarile pe care le puteti avea.

  1. Cand va impartasim datele?

Cui ii sunt date datele: autoritati publice, autoritati guvernamentale.

  • Autoritatile publice si guvernamentale: atunci cand acest lucru este impus de lege sau daca este necesar pentru a ne proteja drepturile, va putem impartasi datele cu entitati care reglementeaza sau au jurisdictie asupra organizatiei noastre
  1. Cum pastram datele dvs.?

Pastram datele dvs. pentru perioada necesara pentru a indeplini scopurile pentru care au fost colectate (vedeti sectiunea „Cum folosim datele dvs.?”). Uneori ne putem pastra datele mai lungi daca este necesar sau permis de lege. Determinam perioada pe baza urmatoarelor criterii:
• Cat timp sunt datele necesare pentru a va oferi produsele sau serviciile noastre sau pentru a ne opera afacerea?
• Aveti un cont cu noi? Atunci vom pastra datele cat timp ce contul dvs. este activ.
• Suntem supusi unei obligatii legale, contractuale sau similare pentru a va pastra datele? Exemplele pot include legi obligatorii de pastrare a datelor, ordine guvernamentale de pastrare a datelor relevante pentru o ancheta sau date care trebuie pastrate in scopul litigiilor.

7. Cum asiguram datele dvs.?

Pentru a va proteja datele, vom lua masurile tehnice si organizatorice adecvate, in conformitate cu legile aplicabile privind protectia datelor si securitatea datelor, inclusiv prin solicitarea furnizorilor de servicii, a partenerilor de afaceri sau a consultantilor profesionisti sa utilizeze masurile adecvate pentru a proteja confidentialitatea si securitatea datelor dvs. Am pus in aplicare masuri pentru a preveni riscurile cum ar fi distrugerea, pierderea, modificarea, dezvaluirea neautorizata sau accesul la datele dvs.

  1. Cine este responsabil pentru datele dvs.?

S.C. A&A DISTRIBUTION S.R.L., cu sediul central in Constanta, Port Constanta, Zona Libera, Poarta 1, Numar Cadastral 21251, este responsabila de prelucrarea datelor cu caracter personal pe care le considera necesare pentru procesare. Prin urmare, pe noi, precum si autoritatea de supraveghere A.N.S.P.D.C.P, ar trebui sa contactati pentru orice intrebari ati putea avea cu privire la modul in care compania noastra utilizeaza datele dvs.
Pentru unele servicii, ne bazam pe parteneri specializati. Prin urmare, trebuie sa respecte instructiunile noastre si sa respecte politica noastra privind protectia datelor cu caracter personal. Ne asiguram ca partenerii nostri primesc numai datele strict necesare pentru indeplinirea obligatiilor contractuale.

  1. Care legislatie se aplica?

Protectia datelor dvs. personale este reglementata de Regulamentul UE 2016/679, cunoscut si sub denumirea de Regulamentul general al UE privind protectia datelor si de legislatia nationala aplicabila privind protectia datelor din tara dumneavoastra. Ne angajam sa respectam obligatiile noastre si sa respectam drepturile dvs. ori de cate ori procesam datele dvs. Daca doriti sa aflati mai multe despre acest subiect, va sfatuim sa vizitati site-ul www.aadistribution.ro. 

  1. Accesarea informatiilor dvs.

Aveti dreptul sa trimiteti o sesizare si sa fiti informati cu privire la datele pe care le procesam despre dvs. si la modul in care procesam astfel de date. De asemenea, aveti dreptul, in orice moment, sa va retrageti acordul si / sau sa solicitati corectarea oricaror date eronate. Va rugam sa va adresati in scris cererile si solicitarile, sa semnati si sa trimiteti sesizarea dvs catre noi. Vom raspunde prompt si nu mai tarziu de o luna, cu exceptia cazului in care o complexitate extraordinara ar necesita o prelungire a timpului pentru a raspunde.

Daca aveti probleme care va exercita drepturile privind datele personale, puteti: (a) contactati persoana responsabila, Alexandra Slavescu la adresa hello@aadistribution.ro
(b) sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere.